lauantai 2. kesäkuuta 2012

Lajikokeilut


Nyt on aivan pakko kirjata tänne "päiväkirjaan" muistiin TYKE:n lajikokeilut, joihin olen osallistunut. Minä olen pohjimmiltani tosi avoin kaikelle uuden kokeilulle. Olen ollut aivan ihquna näihin lajikokeiluihin. Toisaalta ihan hävettää, kun olen aina suuna päänä menossa. Mutta tätä vartenhan työnantaja maksaa tästä lystistä.

Eli tähän mennessä tähän projektiin liittyvä kokeiltuja lajeja ovat:
- kahvakuula
- koripallo
- Han Moo Do - kamppailulaji
- salibandy
- jooga
- juoksukoulu (teoriaosuus)
- jousiammunta
- kyykkä

2 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Mielenkiintoisia lajeja. Noista multa on vielä kokeilematta Han Moo Do - kamppailulaji, ainakin tietääkseni. Olin kyllä kerran sellaisessa kamppailupäivässä, jossa kokeiltiin monia kamppailulajeja. En pysty muistamaan oliko siellä juuri tuota.

Mahtavaa, että olet niin innokas. Pysyy mieli virkeänä ja kropaa nuorena. :) Tsemppiä!

Punatulkku kirjoitti...

Niin minustakin ja kesäkuun lajeina golf, kirkkovenesoutu ja patikointi. Kaikkiin olen ilmoittautunut :)
Minusta tosi mukavaa käydä kokeilemassa varsinkin niitä lajeja, joita ei ole vielä tullut kokeiltua. Minä tykkäsin tuosta jousiammunnasta ihan älyttömästi. Varsinkin näin kesällä on mukava, kun tarjolla on noita ulkolajeja. Minä tykkään :))