sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Viidakon tähtöset


Niin kuin olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne blogiini, niin viime vuosina olen katsonut televisiota todella vähän. Suurimpana syynä tähän on se, että juniori hallinnoi kaukosäädintä suvereenisti. Vielä kun hankin hänelle joululahjaksi Canal-paketin, niin vielä vähemmän meillä seurataan muuta kuin urheilua. Tänä vuonna tosin olen onnistunut katsomaan aika monta elokuvaa Canalin kautta lauantai ja sunnuntai aamupäivisin, kun juniori vielä nukkuu.


Luin Elegian blogista maaliskuussa kirjoituksen "Viidakon Tähteet", jossa hän ensimmäisen jakson jälkeen arvioi Viidakon tähtösiä. Minä kurja jäin koukkuun tuohon jonnin joutavaan ohjelmaan. Olen katsonut jokaisen jakson täältä, silloin kuin omaan aikatauluuni se on parhaiten käynyt. Ohjelma on koukuttanut minut täysin. Olen analysoinut tähtösiä ja heidän tekemisiään viidakossa ihan olan takaa. Eilenkin selitin juniorille ihan antaumuksella perjantaina katosmaani viimeistä jaksoa. Vaikka ohjelma ja sen tähtöset ovat turhimpia julkkiksia ikinä ja heidän elämänsä ei pätkääkään pitäisi kiinnostaa minua, niin silti minä arvostelen heidän silikonejaan ja kilpailuissa menestymistään ihan täböllä. Minun suosikkini tähtösissä on Susanna Penttilä, Playboy-lehden malli, yrittäjä, järkyttävine silikonien omistaja ja pienen Sulo-pojan äiti. Tämä Susanna on jotenkin niin kivan luontoinen, iloinen, huumorintajuinen ja kiltti kaikille kanssakilpailijoilleen. Toinen suosikkini on Marianne Harjula, joka johtaa omaa joukkoaan kilpailuissa tosi järkevästi. Hän antaa oman joukkueensa jäsenille suun vuoron. Minua sykähdytti tuon joukkueen järkevyys aarteen etsinnässä. Järkyttävin ihminen ohjelmassa on Martina Aitolehti, joka päsmäröi joukkueensa muita jäseniä kuin idiootteja. Eniten minun on hämmästyttänyt Susanna, Jani Sievisen ex-vaimo, Ingerttilän luonne. Olisi luullut, että hän jos kuka hallitsee veden elementtinä, mutta ei vain aina ole niin kuin luulisi.


Ja pienen priiffauksen jälkeen sain selville, että silikonit ovat tähtösistä ainakin Martinalla, Susanna P:llä, Susanna (Janin ex) I:llä, Hennalla ja Maisalla.

Tämä jonnin joutavan ohjelma, joka sisältää jonnin joutavia tähtösiä, aiheutti tällaisen jonnin joutavan postauksen tästä jonnin joutavasta aiheesta.

2 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Tuleekohan tämä nyt toiseen kertaan. Ei ohjelma ihan niin hyvä ole, mutta mä tykkään kanssa. Mukavaa hömppäviihdettä, jossa saa laittaa aivot narikkaan ja naurun herkälle.
Tykkään Susanna Ruotsalaisesta, joka on erittäin diplomaattinen, sporttinen, luonnollinen ja nöyrä. Taiffunit on ehdottomasti mun suosikkijoukkue! :)

Punatulkku kirjoitti...

Hömppää tosiaan, mutta niin kivaa :)
Minua nauratti ihan älyttömästi näiden tiikereiden suunnistus. Taiffunit hallitsi homman ja toi voiton kotiin siitä kisasta. Tosiaan tuo Susanna R. jäi mainitsematta. Tuo luonnollisuus hänessä korostuu muutaman "kanan" seurassa.