lauantai 28. huhtikuuta 2012

Muutto


Työpaikan uudet toimistotilat ovat valmistuneet. Viikolla käytiin merkkaamassa ilmoitustaulun paikkaa ja tarkistettiin muutenkin huoneemme. Kuvat minun ihka uudesta työhuoneesta. Kaiken kirjavat mapit saan tuonne ovien taakse piiloon. Työpöytä ja kaapit ovat vaaleita, mikä antaa hieman neutraalin kuvan huoneesta. Ainoastaan ovi on kirkkaan sininen. Mutta epä varmaan aikaakaan, kun  kaikki keskeneräiset, eri väriset työmapit valtaavat huoneen ja niissä kyllä väriä sitten riittääkin.
Minä pakkasin mappejani ja papereitani vanhassa työhuoneessa eilen, tänään ja vielä huomennakin muuttolaatikoihin, Valtavat paperimäärät menevät tuhottavaksi. Nykyisessä huoneessa oli valtavat määrät edeltäjäni ja sitä edeltäni mappeja ja papereita. Niitä olen urakalla käynyt läpi, tuhonnut ja jättänyt siirrettäväksi uusiin tiloihin. Löysin myös huoneen komerosta vanhoja valokuvia. Viihdytin itseäni katselemalla ja naureskelemalla vanhoille valokuville. Kyllä se vaate- ja hiusmuoti vaihtuu ja ihmetellä täytyy, että minkä laisissa vaatteissa sitä on tullut kuljettuakin. Vaikka minä en niissä kuvissa vielä vilahdellut, niin ihan samanlaisissa vaatteissa olen minäkin aikoinaan taapertanut.


1 kommentti:

Salla kirjoitti...

Mukavan näköinen toimisto, ilmeisesti ainakin valoa tulee sisälle kun kaihtimet avaa. Hyvä myös että on säilytystilaa. Meille on myös tulossa uudet toimistotilat tulevaisuudessa, mistä olen innoissani. Itselleni tärkeää on ergonominen työympäristö sekä myös siisteys. Meidän toimistolle on tulossa säännöllinen toimistosiivous ulkopuolisen toimesta, vaikkei toimisto kovin suuri olekkaan. Innolla kyllä odotan muutosta.