perjantai 16. maaliskuuta 2012

Vanha kuva

Päivä 1: Omakuva
Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Teema “valo”
Päivä 14: Talvikuva
Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Teema “erilaiset”

Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina
Päivä 27: Teema ”kaksi”
Päivä 28: Sää
Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva


Päivä 5: Vanha kuva


Tänään vastaan haasteeseen laittamalla blogiini valokuvan vanhasta valokuvasta. Valokuva on otettu kesällä 1961. Minä istun vajaan vuoden ikäisenä niin söppänöissä vaunuissa ja syön vyötä. Minulle pitää seuraa isosiskoni ihanissa vaaleissa kiharoissaan. Tämän kuvan myötä toivotan hänelle oikein kivaa synttäripäivää tänään :))

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos ;)Kaunis kuva silloin kun olimme nuoria ja nättejä.
Oi niitä aikoja...

Punatulkku kirjoitti...

Niinpä :)) Kauhean kauan sitten!