sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Jos minä saisin valita....


Blogiystäväni Aili-mummo, tuosta naapurikunnasta, on haastanut minut kirjaamaan ylös omia ajatuksiani aiheesta: Jos minä saisin valita!

Jos minä saisin valita,
olisi meillä kaikilla aikaa ja mahdollisuus nauttia kauniista maisemista, musiikista, kirjallisuudesta ja taiteesta.

Jos minä saisin valita,
olisimme kaikki terveitä, energisiä ja hyvän tuulisia

Jos minä saisin valita,
valittaisiin Suomelle tänään paras mahdollinen presidentti, joka osaisi hoitaa Suomen asioita oikein.

Jos minä saisin valita,
olisi meillä kaikilla ( jotka haluamme) mahdollisuus matkustella.

Jos minä saisin valita,
löytäisi juniori oikean paikkansa tässä yhteiskunnassa ja olisi Onnellinen.

Jos minä saisin valita,
olisi meillä kaikilla mahdollisuus valita mieleinen työpaikka.

Jos minä saisin valita,
loppuisi maailmasta kateus, katkeruus ja pahan suopaisuus.

Jos minä saisin valita,
loppuisi maailmasta sairaudet, turhat sodat, nälänhätä ja rasismi.

Jos minä saisin valita,
olisimme Kaikki toisillemme ystävällisiä.

Jos minä saisin valita,
olisimme Kaikki onnellisia.

Jos minä saisin valita,
kuolisin "saappaat jalassa", ilman kipuja elettyäni Onnellisen elämän.

4 kommenttia:

A kirjoitti...

Onnea ja kiitos, Anne Punatulkku!

Oikein hienon listan teit, paremman kuin omani.<3

Punatulkku kirjoitti...

Kiitos haasteesta! Se oli mukava :)
Luin sinun listan moneen kertaan ja sain siitä hyviä eväitä omaani.
Listasta saa ihan oman näköisen kun sinne kirjaa niitä ihan omia, itselle tärkeitä toiveita.

ritva kirjoitti...

Onnea,hyvä on listasi:)

Punatulkku kirjoitti...

Kiitos Ritva :)