perjantai 22. huhtikuuta 2011

Huutokauppa


Paikallinen sanomalehti Karjalainen ja mikko.fi järjestivät huutokaupan. Netissä oli tietty aika, jolloin voi huutaa eri tavaroita. Kaikkien tavaroiden lähtöhinta oli 1 €. Minulla oli tarve ostaa uusi (tai kaksi) matkalaukkua. Himoitsin huutokaupattavana olevia kovakuorisia matkalaukkuja. Huusinkin yhtä laukkua muutama minuutti ennen huutokaupan loppua, mutta huutoani oli vielä korotettu, enkä saanut laukkua. Seuraavalla huutokerralla kovakuoristen laukkujen hinnat olivat nousseet jo yli kipukynnyksen, joten huusin Adidaksen matkalaukkua ja 60 € lahjakorttia yhteishintaan 115 €.  Tämä huuto jäikin sitten minulle.  En tiedä mikä on tuon laukun ovh, mutta huutoesitteessä luki yhteensä ovh 200 €. Tiistaina kävin lunastamassa huutoni ja olin tosi tyytyväinen Adidaksen matkalaukkuun.

Laukussa on alaosassa erikseen ns. kenkälaukku, joka on ihan hyvä mm.pelireissuilla. Sinne voi laittaa haisevat pelikengät ja polvisuojat ja hikiset vaatteet ja ne ovat erilleen muista tavaroista.

Laukussa on myös isommat pyörät kuin aikaisemmin minulla olleessa matkalaukussa. Vanhasta matkalaukusta oli edellisellä reissulla särkynyt joku kovikelevy. Laukku helisi mukavasti kun menin sitä hakemaan varastosta. Minun pitää vielä tarkistaa, mikä siitä on hajonnut ennen kuin heitän sen roskiin. 


Ei kommentteja: