lauantai 4. syyskuuta 2010

Jäätelö


 Minä tunnustan, että tykkään jäätelöstä aivan valtavasti. Viime talven minulla oli pakasteessa jatkuvasti Pirkan Choko Grande suklaatikkuja. Nuo suklaatikut ovat minun makuuni sopivan kokoisia ja sopivan makuisia. Jätskivalikoima pakasteessani riippuu ruokakaupan jätskivalikoimasta, jossa käyn ruokaostoksilla. Muuton jälkeen ei uuden ruokakaupan isosta jätskivalikoimasta useinkaan löydy noita Pirkka suklaatikkuja. 
Noin vuosi sitten olin opiskeluihin liittyvällä luennolla, jossa luennon pitäjä oli tehnyt kaupallisen alan tohtorin väitöskirjansa brändistä Tom & Jerry´s. Hän kertoi luennollaan taustoja ja oman tutkimuksen vaiheista aiheesta. Se oli mielenkiintoista kuultavaa! Tänä kesänä olin yhtenä hellepäivänä yhdistetyllä ruoka- ja kahvitauolla työpaikan läheisellä huoltoasemalla ja valkkasin kahvin seuraksi jäätelön. Vasta pöydässä ruvetessani avaamaan jätskiä huomasin sen olevan Ben & Jerry´s jätski (yläkuvassa). Jätski maistui taivaalliselta ja juuri kahvin kanssa tuollainen keksi-jätskiyhdistelmä on parasta. 
Kahvin kanssa maistuu myös Domino keksijätski. Näitä on saatavana vaniljan ja mansikan makuisella jäätelöllä.



1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

j9s59h5w36 q0o52s2t03 j7v63z1l12 g9u49a4d73 s3l91a9v29 b1o15m6g87