keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Lunta


Tammikuu meni pakkasia pidellessä, helmikuu varmaan lumia luodessa. Mutta ei valiteta, vaan nautiskellaan oikein kunnon talvesta. Tänään olen riehunut kodin kimpussa siivoten, sulattaen ja lämmittäen. Juniori on ollut koko alkuviikon kotona vatsataudissa ja toivottavasti tokenee lauantain Vuokatin laskettelureissulle. Koulun  talviliikuntaan kuuluvan laskettelureissun soisi hänelle ihan mielellään pienenä arjen katkaisuna. Minulla on huomenna aika kampaajalleni pääterapiaan. Sitten perjantaina pitää jatkaa töiden kimpussa. Perjantaihin mennessä pitäisi tehdä päätös myös sikapiikistä. Ottaako vai ollakko ottamatta - siinä vasta pulma!


3 kommenttia:

Rea kirjoitti...

Hei!

Nyt kun ei pakkanen pauku, olen minäkin katsellut lumen tuomaa kaunista luontoa, jopa täällä Hesassa sitä on:)
Sikapiikistä; olen päättänyt etten ota.Sitä kun ei ole täysin tutkittu.
En tiedä olenko hölmö, sillä työpaikallani olen tosi riskin alla saada sikainluenssan.

No, jokainen päättää itse!

Hyvää illanjatkoa!

Anonyymi kirjoitti...

Suosittelen piikin ottamista. Onhan muutkin rokotukset otettu. Jos sit säästyis vakavalta taudilta. Mukavaa päivää sulle. Pissilenkillä JO käyty ;D. Huoma aika ja lomapäivä!

Punatulkku kirjoitti...

Sikapiikistä:
Huomiseen pähkäilen meenkö, vai enkö mee?
Rea!
Lumitöitä on saanut tehdä joka päivä tällä viikolla. Lumessa on myös tosi mukava telmiä koiran kanssa. Eilen mentiin metsässä umpihangessa jonkin matkaa. Koirakin sai rehkiä eteenpäin päästäkseen ihan kummasti.
Anonyymi:
Siehän aikasin lenkkeilet lomalla :)) Mie oon sentään kaheksaan asti lomalla jaksanut nukkua. Mietin,liekö piikkimaton seurausta?