sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Facebook



Anna Eriksson: Juliet ja Joonatan


Olen ollut jo muutaman kuukauden ajan aivan koukussa Facebookiin. Olin luonut profiilin jo aikoja sitten, mutta sitten minua ihan henkilökohtaisesti kehotettiin aktivoitumaan faceen. Ja niinhän siinä kävi, että nyt ei osaa olla ilman sitä. Pitää käydä päivittämässä omaa profiilia ja lukemassa kavereiden juttuja. Facebook on kyllä ihan oma maailmansa. Virtuaalista sosiaalista kanssakäymistä ihan omalla kielellä ja omalla kaavalla. Ihan kivaa minusta. Sielläkin voi verkostoitua,  löytää uusia ja vanhoja kavereita, kuulla kuulumisia ja kirjoitella omia juttuja. Mutta luoja varjelkoon minua Farmvillestä tai jostain muusta yhtä koukuttavasta pelistä siellä!


2 kommenttia:

stansta kirjoitti...

Turhan tiedon (?) mestari kysyy: tiedätkö KUKA on kirjoittanut sanat tuohon kappaleeseen Juliet ja Joonatan?
...Anna Eriksson itse.
Olen itse koukuttunut fb:ssa pelaamaan ns. timanttipeliä eli Bejeweled Blitz'iä. Mies pelaa kahvilapeliä sekä Mafia Warsia. Ei se näemmä ikää katso tuo koukuttuminen...
Mukavaa sunnuntaita!

Punatulkku kirjoitti...

Miun siskot ja moni naispuolinen kaveri ovat Farmvillessä ja mie sinnittelen, koska pitäs tehdä opiskeluja yms. olevinaan tärkeämpää ja silti roikun ja vietän aikaa siellä ;))