torstai 5. marraskuuta 2009

Sikaa, kenties!


Minulla on ollut niin mukavaa mietittävää ja tekemistä etten ole joutanut purkamaan ajatuksia tänne. Pääsen pois tyhmästä toimistosta ihmisten ilmoille ja saan uutta erilaista tekemistä. Projektit joissa olen nyt mukana seuraavat minua, mutta muuten pääsen duunailemaan uusien tehtävien kimpussa. Olen ihan täpinöissäni. Työmäärä tulee lisääntymään, mutta sitähän olen tässä itse hinkunut.
Työhön liittyen pääsen ensi viikolla matkustamaan Saksaan ja se on kanssa ihan ihqua. Pienenä mustana pilvenä taustalla häilyy juniorin sairastama erittäin todennäköinen sikaflunssa. Jos sairastun tautiin ennen matkaa tai matkalle, ei ole yhtään kivaa. Mutta odotellaan ja katsellaan!
Muuten olen esimieskouluttanut itseäni yhden päivän, järjestänyt duunin pikkujoulua, esitellyt laitosta ja pitänyt sen sata palaveria yhden jos toisenkin kanssa.


Ei kommentteja: