lauantai 28. kesäkuuta 2008

Kaupunkikierros


Olin luvannut juniorille, että tänään vien hänet parturiin eli pitkä tukka saisi taas kyytiä ja sijaan saisin pojan, jolla on erittäin siisti tukka. Meillä /minulla on sellainen aikataulutusongelma, josta olen aikaisemminkin marissut ja se kostautuu molempien tukassa. Ei vaan tahdo löytyä aikaa sellaiselle asialle kuin kampaajalla / parturilla käyntiin. Itse olen vielä huonommassa asemassa tämän asian suhteen kuin juniori. Juniorin tukan leikkuu on onnistunut muutaman vuoden drive in-taktiikalla. Ei kun kaupunkireissulla sellaiseen paikkaan kyselemään, että pääsiskös tuoliin. Niin tehtiin myös tänään, mentiin Cittariin ja juniori pääsikin heti tuolille ja tukka lyheni n. 6 cm. Minä olen myös viime syksystä saakka käynyt muutaman kerran drive in-leikkauksissa, mutta nyt olisi pakko käydä myös väriä päähän! Ja vakaa aikomukseni onkin käydä kesälomalla kampaajalla.

Muuten kaupunkikeikka meni ihan mukavissa merkeissä. Käytiin maksamassa pihalaatat, jotka tulevat alkuviikosta ja siihen tosiaan meni hieman rahaa!!! Sitten ajettiin keskustaan parturille ja torilla kävimme syömässä voissa paistetut muikut juniorin toivomuksesta ja ne oli kyllä hyviä, Nam! Juniorilla oli myös akuutti sukkapula, joka nyt vihdoin ja viimein saatiin taltutettua. Ostettiin sitten kahdeksan paria sukkia, kalsareita, T-paita ja shortsit, joten juniorin tämän kesän vaatteet on melkein siinä. Yöshortsiasu jäi vielä ostamatta, kun kumpikaan ei muistanut! Sitten suuntasimme jälleen torille, jossa nautiskelimme pehmikset jälkiruuaksi. Kävin pikaisesti kaupassa ja vein yhden satsin kirpparikamaa konttiin kotimatkan varrelle. Kotona siivoiltiin vähän ja nyt odottelemme minun kummipoikaa / juniorin serkkua yökylään.

Ei kommentteja: