keskiviikko 16. huhtikuuta 2008

Mitä meninkään tekemään?

Eilen illalla ihan joutessani menin P-K:n AMK:in sivuille ja täyttelin nettihakemuksen Ylempään AMK-tutkintoon, teknologiaosaamisen johtamisen koulutusohjelmaan. Laitoin minä hakemuksen toillaankin jo vuosi sitten, mutta silloin hakemus hylättiin jo alkumetreillä, kun minulla ei ollut AMK-tutkinnon jälkeen täyttä vuotta työkokemusta, vaikka saman alan työtä olen tehnytkin 20 v. Mutta kun pääsyvaatimuksissa on 3 vuotta alan työkokemusta AMK-tutkinnon jälkeen tai vuosi AMK-tutkinnon jälkeen ja kaksi vuotta opistotasoisen tutkinnon jälkeen, ei vaatimukset täyttyneet. Eli tänä vuonna olen muodollisesti pätevä hakemaan tähän koulutukseen.

Olen opiskellut työn ohessa kuusi viimeistä vuotta ja pidänkin opiskelua yhtenä harrastuksistani. Nyt tänä talvena on ollut vapauttavaa pitkästä aikaan, kun ei ole ollut paineita opiskelujen suhteen. On kerennyt viettää aikaa täällä jonninjoutavassa blogien maailmassa ihan turhan paljon. Nyt kirjoitin rumasta, hyi Anne! Eli jos minua onnistaa ja pääsen koulutukseen, menee seuraavat kaksi vuotta sitten opiskellen.

Ei kommentteja: