lauantai 15. maaliskuuta 2008

Hoh hoijaa


Kyllä väsyttää ja kypsyttää ja ketuttaa ja vieläkö mitä....? Olen aivan puhki viime viikolla huonosti nukuttujen öiden ja ainaisen kiireen ja stressin kanssa. Viime viikolla näin monena yönä painajaisia. Yleensä en muista edes normaaliuniani, mutta viime viikolla kahtena yönä piti ihan herätä ja lähteä liikkeelle, että sai painajaiset katkaistua. Eikä nämä viikonloputkaan tuo lohdutusta kuvioihin. Vähän pääsee työkiireistä eroon, mutta muuten viime yönä jatkui sama rumba, kun koira ei saanut nukuttua ja maiskutteli ja liikehti koko yön. Sitten lopulta käytin sen aamulenkillä puoli viiden aikaan, jonka jälkeen sain itse nukuttua muutaman tunnin syvää unta. Oltiin juniorin kanssa kaupungilla ja törsäiltiin vähän, itselleni ostin sisäpelikengät, joita olen kuolannut koko talven.


Juniorille ostettiin uusi känny, jonka kanssa se nyt tuskailee. Minua olisi äsken nukuttanut ihan mielettömästi, mutta voi niiden kysymysten tulvaa. Eihän siinä nukkumisesta mitään tullut. Juniori on lähdössä K13 elokuviin kaverinsa kanssa ja kyseli, millä hän saa todistettua ikänsä. Minä annoin KELA-kortin mukaan. Passiakin tarjottelin, mutta arvatkaa kelpasiko.
Käytiin syömässä Buffassa mahamme täyteen ja sen jälkeen käytiin vielä karkkikaupasta suut makeaksi. Minä olen ollut kevyemmällä ruokavaliolla koko alkuvuoden. Tällainen mässäily aiheuttaa aivan kauhean olon! Onneksi huomenna saa purettua energiaa ja tulee liikuntaa ihan reippaasti, kun lähdetään pelaamaan lentopalloa ilman vaihtopelaajia.


Ei kommentteja: