tiistai 4. maaliskuuta 2008

Hiihtoloma

Minä olen aivan täpinöissäni. Olen niin iloinen, että pääsen kolmen päivän hiihtolomalle! Edellisen kerran olin lomalla lokakuussa - neljä kuukautta sitten. Lomalistassa oli joulun seutuun lomapäiviä ja tämäkin viikko oli kokonaan lomaa... mutta! Jotkut varmaan sanovat, että omapa on syysi, kun et pidä lomaa. Minä odotan sitä päivää, kun voi heittää rukkaset naulaan silloin kun loma on. Joku tekee minun lomani aikana minun työtehtäviä ja voin palata tyhjän työpöytäni ääreen!
No kuitenkin nyt aion viettää lomapäiviä ajattelematta työasioita ja ensimmäiseksi nukun pitkään, käyn juniorin kanssa Kolilla laskettelemassa, ulkoilen koiran kanssa, luen, katson jonkun elokuvan, vietän aikaa täällä blogien maailmassa ja olen vain ilman minkäänlaisia velvollisuuksia.
Nyt olen lähdössä lentopallopeliin Riento-Hurrikaani ja pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä, että Riento selvittäisi itsensä mitalipeleihin!

Kuvassa Riennon iki-ihana, niin totinen passari Petteri Penttinen!



2 kommenttia:

Nora kirjoitti...

OIkein hyvää lomaa Anne!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Nora!
Loma tulee tarpeeseen, vaikka onkin lyhyt ;)